Radnička cesta 80, 10000 Zagreb | OIB: 85828625994 | T: +385 (1) 539 1800 | F: +385 (1) 539 1810 | E: kontakt@fzoeu.hr

Zaštita okoliša

Zaštita okoliša

Gospodarenje otpadom

Status projekta nabave spremnika za odvojeno prikupljanje otpada

29.6.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 29.6.2020. do 5.7.2020. godine


22.6.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 22.06.2020. do 28.06.2020. godine


15.6.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 15.06.2020. do 21.06.2020. godine


8.6.2020.

Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 8.06.2020. do 14.06.2020. godine

1.6.2020. 

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 1.6.2020. do 7.6.2020.


 

25.5.2020. 

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 25.05.2020. do 31.05.2020. godine


18.5.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 18.05.2020. do 24.05.2020. godine


11.05.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 11.05.2020. do 17.05.2020. godine


04.05.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 04.05.2020. do 10.05.2020.


24.04.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 27.04.2020. do 03.05.2020.


23.04.2020.

Objavljena je obavijest da se preuzimanje spremnika sukladno preuzetim ugovornim obvezama između Fonda kao naručitelja i odabranih isporučitelja, kojima je iz opravdanih razloga odnosno izvanrednih okolnosti (proglašenje globalne pandemije COVID-19 (SARS—CoV-2 od strane WHO) privremeno obustavljena isporuka od strane Fonda, nastavlja provoditi smanjenim kapacitetom od 27. travnja 2020. godine u skladu s izmijenjenim terminskim planovima na koje će Fond dati suglasnost i koji će pravodobno biti objavljeni na mrežnim stranicama Fonda.


 

16.03.2020.

OBJAVLJENA OBAVIJEST O PRIVREMENOJ OBUSTAVI ISPORUKE SPREMNIKA

S obzirom na cjelokupnu situaciju vezanu uz COVID-19  te nastavno na upute nadležnih tijela i Interni protokol FZOEU za sprječavanje širenja Korona virusa COVID-19, od utorka 17. ožujka 2020. godine do daljnjega se obustavlja preuzimanje spremnika na privremenim skladištima jedinica lokalne samouprave. 


09.03.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 09.03.2020. do 15.03.2020.


02.03.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 02.03.2020. do 08.03.2020.


24.02.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 24.02.2020. do 01.03.2020.


17.02.2020.

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 17.02.2020. do 23.02.2020.


10.2.2020. 

Objavljen je terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 10.02.2020. do 16.02.2020


3.2.2020.

Objavljena je izmjena terminskog plana za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 - izrađen je tjedni terminski plan za period od 03.02.2020. do 09.02.2020. za sve tri grupe.


23.1.2020.

Objavljena druga izmjena terminskog plana za Grupu 3 i prva izmjena terminskog plana za Grupu 5.


20.1.2020.

Objavljena prva izmjena terminskog plana za Grupu 2 i Grupu 3.


14. SIJEČNJA 2020

U siječnju 2020. godine započinju isporuke spremnika iz Grupe 2, Grupe 3 i Grupe 5. u prvom postupku nabave spremnika za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada. Terminski planovi i Obrasci navedeni su na dnu stranice.


2. PROSINCA 2019

U Elektroničkom oglasniku javne nabave Republike Hrvatske (EOJN RH) i u Službenom listu Europske unije (SL EU) dana 2. prosinca 2019. g. objavljena je obavijest o nadmetanju za predmet nabave: “Spremnici za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada“, a više o samom postupku možete saznati na sljedećoj poveznici: http://www.fzoeu.hr/hr/javna_nabava/postupci_u_tijeku/spremnici_za_odvojeno_prikupljanje_komunalnog_otpada_br_2/ 


12. STUDENOG  2019

Objavljena je treća izmjena terminskog plana za isporuku kontejnera iz Grupe 4.


28. LISTOPADA 2019

Objavljeno je prethodno savjetovanje u novom predmetu nabave  "Spremnici za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada"  , a više o samom postupku prethodnog savjetovanja i dokumentaciji saznajte na sljedećoj poveznici: http://www.fzoeu.hr/hr/javna_nabava/prethodno_savjetovanje_sa_zainteresiranim_gospodarskim_subjektima/novi_postupak_nabave__spremnici_za_odvojeno_prikupljanje_komunalnog_otpada/


 25. LISTOPADA 2019

Objavljena je druga izmjena terminskog plana za isporuku kontejnera (zvona) iz Grupe 4.


10. RUJNA 2019

Objavljena izmjena terminskog plana za isporuku kontejnera (zvona) iz Grupe 4.


30. KOLOVOZA 2019

U rujnu započinju isporuke metalnih kontejnera (zvona) iz Grupe 4 u postupku nabave spremnika za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada. Terminski plan, tehničke karakteristike nabavljenih spremnika, upute za preuzimanje istih te obrazac zapisnika o preuzimanju možete pronaći u priloženim dokumentima na dnu stranice.


24. SRPNJA 2019

Dana 18. veljače 2019. godine Fond je objavio otvoreni postupak javne nabave spremnika za odvojeno prikupljanje komunalnog otpada (E-VV-12/2018/R4). Dokumentacija o nabavi bila je podijeljena u 5 grupa nabave na slijedeći način:

Grupa 1.              Kante za odvojeno prikupljanje otpada (zapremine 80, 120, 240 i 360 litara i to za otpadni papir i karton (plava), otpadnu plastiku (žuta), reciklabilni otpad (zelena s narančastim poklopcem) i biootpad (smeđa))

Grupa 2.              Kontejneri (polietilen visoke gustoće - „HDPE“) za odvojeno prikupljanje otpada (zapremine 770 i 1100 litara i to za otpadni papir i karton (plava), otpadno staklo (zelena), otpadnu plastiku (žuta), reciklabilni otpad (zelena s narančastim poklopcem) i biootpad (smeđa))

Grupa 3.              Kontejneri (metalni) za odvojeno prikupljanje otpada (zapremine 770 i 1100 litara i to za otpadni papir i karton (plavi poklopac), otpadno staklo (zeleni poklopac), otpadnu plastiku (žuti poklopac), i biootpad (smeđi poklopac))

Grupa 4.              Zvona (metalna) za odvojeno prikupljanje otpada (zapremine od 2 do 2,5 m3 i od 2,6 do 3,2 m3) i to za otpadni papir i karton (plava), otpadnu plastiku (žuta), otpadno staklo (zelena)

Grupa 5.              Zvona (poliesterski laminat ili jednakovrijedno) za odvojeno prikupljanje otpada (zapremine od 2 do 2,5 m3 i od 2,6 do 3,2 m3) i to za otpadni papir i karton (plava), otpadnu plastiku (žuta), otpadno staklo (zelena)

Rok za dostavu ponuda bio je 24. travnja 2019. godine nakon čega je Povjerenstvo za pregled i ocjenu ponuda u propisanom roku i postupku, izradilo Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda s prijedlogom donošenja odluka.

Za  Grupu 1. donesena je Odluka o poništenju postupka javne nabave, iz razloga što je ekonomski najpovoljnija ponuda viša od procijenjenog iznosa nabave.

Za ostale grupe nabave donesene su slijedeće odluke:

Grupa 2.              Odluku o odabiru ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja – Zajednica ponuditelja EOL EKOS d.o.o. iz Rijeke i MNG Plastik Gogić d.o.o.,

Grupa 3.              Odluku o odabiru ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja – Gradatin d.o.o. iz Sesveta,

Grupa 4.              Odluku o odabiru ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja Kova d.o.o., iz Velike Gorice,

Grupa 5.              Odluku o odabiru ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja – Gradatin d.o.o. iz Sesveta.

Odluke o odabiru ekonomski najpovoljnijih ponuditelja i Odluka o poništenju javne nabave za Grupu 1., objavljene su 23. srpnja 2019. godine u EOJN, te će se nakon roka mirovanja od 15 dana za Grupe 2., 3. i 5. uputiti Vladi Republike Hrvatske zahtjev za suglasnost za sklapanje pravnog posla sa odabranim ponuditeljima. Početak isporuke očekuje se sredinom listopada 2019. godine.

Za Grupu 4. Fond će sklopiti ugovor sredinom kolovoza 2019. godine, te se očekuje početak isporuke sredinom rujna 2019. godine.

Nakon sklapanja ugovora izraditi će se Terminski plan isporuke spremnika po grupama nabave i po jedinicama lokalne samouprave koji će se objaviti na internetskim stranicama Fonda i koji će se redovito ažurirati.

Za Grupu 1. Fond pokreće novi otvoreni postupak javne nabave za odabir ekonomski najpovoljnijeg ponuditelja.

 

Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 10.02.2020. do 16.02.2020
PDF 604.15 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 17.02.2020. do 23.02.2020.godine
PDF 608.96 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 24.02.2020. do 01.03.2020. godine
PDF 608.37 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 02.03.2020. do 08.03.2020. godine
PDF 602.65 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 09.03.2020. do 15.03.2020. godine
PDF 606.39 kB
Obavijest o početku isporuke spremnika od 23.04.2020.
PDF 62.74 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 07.04.2020. do 03.05.2020.
PDF 602.04 kB
terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 04.05.2020. do 10.05.2020.
PDF 600.59 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 18.05.2020. do 24.05.2020. godine
PDF 602.28 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 03.02.2020. do 09.02.2020.
PDF 605.15 kB
1. izmjena terminskog plana - Grupa 2 20.1.2020.
PDF 681.05 kB
Grupa 2_terminski plan
PDF 655.94 kB
Grupa 3_terminski plan (nevažeći od 20.1)
PDF 642.78 kB
1. izmjena terminskog plana - Grupa 3 20.1.2020. (nevažeći od 23.1)
PDF 668.1 kB
2. izmjena terminskog plana - Grupa 3 23.1.2020
PDF 367.67 kB
Grupa 4_terminski plan (NEVAŽEĆA OD 10.RUJNA)
PDF 336.15 kB
Grupa 4_terminski plan_1. izmjena (NEVAŽEĆA OD 25.LISTOPADA)
PDF 334.64 kB
Grupa 4_terminski plan_2. izmjena (NEVAŽEĆA OD 12.11)
PDF 334.82 kB
Grupa 4_terminski plan_3. izmjena
PDF 334.73 kB
Grupa 5_terminski plan (nevažeći od 23.1.2020)
PDF 640.52 kB
1. izmjena terminskog plana GRUPA 5 - 23.1.2020
PDF 366.03 kB
Grupe 2 do 5_tehničke karakteristike
PDF 822.23 kB
OBRAZAC 5_ZAPISNIK_ZVONA_PE_LAM_V0_14.1.2020
DOCX 59.04 kB
OBRAZAC 3_ZAPISNIK_KONTEJERI_METALNI_V0_14.1.2020
DOCX 59.03 kB
OBRAZAC 2_ZAPISNIK_KONTEJNERI_HDPE_V0_14.1.2020
DOCX 59.58 kB
Grupa 4_Obrazac zapisnika
DOCX 65.9 kB
Upute za preuzimanje spremnika
PDF 238.73 kB
Informacija o nabavi spremnika
PDF 122.64 kB
Terminski plan za Grupu 2, Grupu 3 i Grupu 5 za razdoblje od 17.02.2020. do 23.02.2020.
PDF 607.94 kB